به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ، این کارگردان تئاتر کودک گفت: در حال کار روی نمایش جدیدی با عنوان "کره اسب کوچولوی بامزه" هستم و آن را برای مخاطبان کودک اجرا خواهم کرد.

وی که با نمایش "حسن و لوبیای سحر آمیز" در بخش کودک جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور دارد ادامه داد: در حال حاضر گروه نویسندگان مشغول نگارش متن نهایی هستند و نمایش در پروسه پیش تولید قرار دارد.

این کارگردان درباره نمایش "حسن و لوبیای سحرآمیز" و تغییراتی که احتمالاً برای اجرا در جشنواره خواهد داشت گفت: احتمالاً تغییرات کوچکی خواهیم داشت که طبیعی است چون سالن تغییر می‌کند و به فراخور در طراحی صحنه تغییراتی ایجاد خواهد شد. هم چنین تلاش کردیم اشکالاتمان را برای اجرای جشنواره برطرف کنیم.

شیرازی نژاد در ارزیابی جشنواره  تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: این اولین باری است که در جشنواره شرکت می‌کنم و به نظرم این جشنواره بسیار می‌تواند اثر گذار باشد. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و داوری‌ها منصفانه باشد.

وی در پایان درباره فعالیت‌های جدیدش خاطر نشان کرد: این روزها مشغول تمرین نمایش "کله پوک‌ها " نوشته نیل سایمون به کارگردانی ابولفضل فرهادی هستم که قرار است در شیراز اجرا شود و من در آن بازی می‌کنم. مشغول تمرین هستیم و نمایش دی ماه اجرا می‌شود.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 21 تا 27 آذر با دبیری شهرام کرمی و در شهر شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.