به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، جلسه نمایشنامه خوانی "هفت مجلس در عزا و معجزه"  به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان دوشنبه 24 آبان ماه با حضور قابل توجه مخاطبان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز شد.

در این اثر نمایشی در دوره‌های پیشین جشنواره تئاتر رضوی توسط رحمانیان روی صحنه رفته بود علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، سیما تیرانداز، حبیب رضایی، افشین هاشمی به عنوان اجراگر حضور دارند.عبدالجبار کاکایی، سپیده ذهنی، افشین مقدم نیز ترانه سرایانی هستند که از آثار آن‌ها در این اثر استفاده شده است.

زنده یاد بابک بیات، سعید ذهنی، علیرضا افکاری ، میشل لوگران ، رشید بهبوداف هم از جمله هنرمندانی هستند که در کنار استفاده از موسیقی محلی منطقه خراسان، موسیقی اثر بر اساس ساخته‌های آنان به مخاطب ارائه شده ، این در حالی است که محسن شاه ابراهیمی مدیر هنری، افسانه رییسی مدیر اجرایی، پدیده جمال‌ها و علیرضا فولاد شکن گروه گارگردانی ، سردار سرمست پیانیست و رضا یزدانی خواننده دیگر عوامل اجرایی این اجرای نمایشی هستند.

برای آگاهی از برنامه‌ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com مراجعه فرمایید.