سرویس تئاتر هنرآنلاین: فاطمه گودرزی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با ایفای نقشی در نمایش "یادم تو را فراموش" به کارگردانی ژاله صامتی برای نخستین بار به صحنه می‌رود. فاطمه گودرزی با اشاره به حضور خود در این نمایش به خبرنگار هنرآنلاین گفت: یکی از عواملی که باعث شد در این نمایش حضور پیدا کنم اعتماد و اطمینانی است که به ژاله صامتی به عنوان کارگردان و بازیگر این اثر نمایشی دارم. از سوی دیگر زمانی که نمایشنامه را مطالعه کردم، به نظرم کاری بسیار مردمی و صمیمانه آمد؛ نمایشی که بدون شک مورد توجه مخاطبان تئاتر قرار خواهد گرفت.

او در پاسخ به این سئوال که در این نمایش چه نقشی را ایفا خواهد کرد عنوان کرد: ترجیح می‌دهم در رابطه با نقشی که ایفا خواهم کرد خود کارگردان صحبت کند و توضیحی در مورد آن نمی‌دهم.

گودرزی در رابطه با نخستین تجربه اجرای خود بر صحنه تئاتر توضیح داد: من تجربه کار تئاتر و تحصیل در آن را داشته‌ام. سالیان سال است که همکاران تئاتری از من می‌خواهند که با آنها کار کنم مانند خانم منیژه محامدی برای نمایش "سووشون". زمانی که او این پیشنهاد را به من داد به دلیل کم سن بودن فرزندانم و فعالیت‌های تصویری‌ که داشتم امکان‌پذیر نشد. همانطور که گفتم، دعوت‌های بسیاری داشتم اما معمولا درگیر پروژه فیلم یا سریال بودم اکنون این فرصت به وجود آمد که وارد عرصه تئاتر بشوم.

بازیگر سریال "ترانه مادری" در رابطه با اینکه از حضور خود در تئاتر و اجرای پیش رو احساس رضایت دارد عنوان کرد: نزدیک به ده روز از آغاز تمرینات‌مان می‌گذرد و به نظرم نمایشی دیدنی باشد. بودن در کنار ژاله صامتی به عنوان کارگردان خیال مرا از کیفیت کار راحت می‌کند.

فاطمه گودرزی هنرپیشه سینما و تلویزیون تاکنون موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم "غزال" و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (۱۳۷۷) و نقش مکمل زن (۱۳۷۰) در جشنواره فیلم فجر شده‌است.

نمایش "یادم تو را فراموش" به نویسندگی پوریا کاکاوند و کارگردانی ژاله صامتی از نهم تیرماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر به صحنه می‌رود. ایرج سنجری، فاطمه گودرزی، ژاله صامتی و پژمان جمشیدی بازیگران این نمایش‌اند.