به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایسنا؛ پریسا مقتدی در این‌باره بیان کرد: در حال حاضر روند بازسازی تئاترشهر تعطیل نشده است،‌ ولی از آنجا که نقشه‌های اولیه سالن اصلی موجود نیست باید زمانی برای طراحی و نقشه‌برداری صرف شود.

وی افزود: پس از پایان طراحی و نقشه‌برداری، نتیجه کار را می‌توان به تعامل با اهالی تئاتر رساند و سپس کار را آغاز کرد.

او گفت: با این حال در فرجه‌ای که تا شروع تعمیرات داریم، این فرصت هست که آقای مصطفی عبداللهی کار خود را در سالن اصلی تئاترشهر اجرا کند و همچنین مجمع عمومی خانه تئاتر و اختتامیه جشنواره تئاتر دانشگاهی هم در اینجا برگزار شود.

مقتدی اضافه کرد: البته به نظر می‌رسد فرصت اجرای نمایش دیگری هم در این سالن وجود داشته باشد.

او در پاسخ به اینکه نمایش "در اعماق" مصطفی عبداللهی چند شب اجرا خواهد شد؟ گفت: مجوز این کار همانند نمایش‌های دیگر صادر شده است،‌ یعنی برای 15 شب مجوز می‌دهیم و بعد در صورت استقبال، آن را به اندازه همین مدت تمدید می‌کنیم بنابراین نمایش "در اعماق" هم امکان ادامه اجرا تا 30 شب را دارد.

مدیر تئاترشهر همچنین درباره برنامه‌ریزی‌هایی که برای سالن اصلی تئاترشهر پیش از تعمیر و بازسازی گرفته شده یا می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ذکر شده، تصمیم شورای هنری سالن اصلی تئاترشهر نیست، چرا که آن‌ها طبق‌برنامه ریزی‌ موجود برای بررسی کارها و تعیین برنامه نمایشی سالن،‌ بعد از بازسازی می‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

مقتدی گفت: در حال حاضر برای اجرای هر نوع برنامه در سالن اصلی تئاترشهر، مدیر این مجموعه با مشورت مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (مهدی شفیعی) تصمیم‌گیری می‌کند.