گروه تئاتر هنرآنلاین: بازیگران این نمایش پانیذ ‌اسماعیلی، مصطفی ‌ایزدی، طاها ‌علی ‌قارداشی، مصی ‌فخر ذاکری، امیرحسین میرفندرسکی، سامان مستعان و امیرمهدی کوشکی هستند.

سینا صفوی‌فر در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره روند شکل‌گیری «لارو» گفت: داستان این نمایش زاده ذهن من و همواره دغدغه‌ اجتماعی‌م بوده است. ایده آن حدود یک سال و نیم پیش به ذهنم خطور کرد و سال گذشته آن را نوشتم و حدود هشت ماه تمرین‌ها به طول انجامید.

او در ادامه افزود: «لارو» نام شرکتی است که قرار است با فن‌آوری نو کمک کند بخشی از ذهن افرادی که تمایل دارند خاطراتی را که باعث ناکامی‌ و مشکلات هویتی‌شان شده است پاکسازی کند. این نمایش اپیزودمحور و دارای پنج اپیزود از داستان افراد مختلف است.

این نویسنده و کارگردان درباره سبک و فضای اجرایی نمایش عنوان کرد: «لارو» فضایی فانتزی اما رئال دارد. تقریباً هیچ‌یک از بازیگران از صحنه خارج نمی‌شوند و تماشاگر در بدو ورود به سالن با آغاز نمایش روبرو است.

صفوی‌فر در بخشی از صحبت‌هایش یادآور شد: آشفتگی این روزها کم نیست و تحمل اتفاق‌های آن بسیار دشوار. به نظر من تنها کاری که از دست من به عنوان هنرمند برمی‌آید اجرای نمایش است تا کمی ذهن خود را آزاد و جای اینکه زمان اجرا را لغو یا آن را به وقت دیگری موکول کنم تصمیم گرفتم نمایش را روی صحنه آورم.

او با بیان اینکه «لارو» در حال و هوای فضای کنونی کشور است، اضافه کرد: در همین روزها همه اصناف به حرفه خود مشغولند و به اعتقاد من چراغ تئاتر نیز نباید خاموش شود و باید هنرمندان حرف خود را در باب هنرشان روی صحنه بزنند. تمرین‌های نمایش هشت ماه پیش شروع شده بود و اگر اجرا را لغو می‌کردم گروه متحمل هزینه‌های بسیار می‌شد.

سینا صفوی‌فر در پایان گفت: تفاوت نمایش «لارو» با دیگر آثاری که روی صحنه آوردم این است که تماشاگر هوشمند نگاهی متفاوت به این اثر خواهد داشت و صرفا یک بیننده ساده نخواهد بود.

دیگر عوامل نمایش «لارْو» عبارتند از مشاور کارگردان: امین ‌اکبری‌نسب، دستیار کارگردان: عرفان ‌کریمی‌طاری، منشی صحنه: ملیکا ‌افسری ‌راد، مدیر صحنه: علیرضا ‌دماوندی، طراح صحنه: سینا ‌صفوی‌فر، طراح نور و مجری نور: علی ‌داغ ‌کارزان، طراح گریم و مجری گریم: ملیکا رفیع‌نژاد، آهنگساز قطعه اول (پیانو): پانیذ ‌اسماعیلی، آهنگساز قطعه دوم: پوریا قلی‌پور، دوخت لباس: مریم یونسی، ساخت تیزر: سینا ‌صفوی‌فر، موسیقی تیزر: پانیذ ‌اسماعیلی، طراح پوستر و بروشور: امیرعلی علی‌رضائی‌، مجری طرح: آکادمی ‌بازیگری ‌پانیذ.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.