گروه تئاتر هنرآنلاینسینا نورایی در گفت‌وگو با هنرآنلاین ضمن اشاره به اینکه نمایش «کوزه عسل» برای نخستین بار است به صحنه آمده، داستان آن را اینگونه توضیح داد: «کوزه عسل» قصه یک خرس تنبل و گرسنه را روایت می‌کند که برای رهایی از گرسنگی، تصمیم اشتباهی می‌گیرد و دست به کارهای نادرستی می‌زند. خرس در این فرآیند با شخصیت وجدان مواجه می‌شود و وجدان سعی می‌کند خرس را از تصمیمش منصرف کند...

او با بیان اینکه نمایش مناسب گروه سنی ۴ تا ۱۰ سال است، درباره سبک و فضای اجرایی آن عنوان کرد: «کوزه عسل» یک اثر تلفیقی عروسکی و زندهِ موزیکال با بهره‌گیری از تم فولکلور و سازگارشده با موسیقی جاز به صورت دیالوگ موزون بر پایه و اساس ضرب‌آهنگ است.

این نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان درباره ویژگی‌های نمایش اظهار کرد: در «کوزه عسل» از عروسک‌هایی استفاده شده که خانواده‌ها با تماشای آن این امکان را دارند شبیه آن‌ها را در منزل بسازند. از دیگر ویژگی‌های این نمایش می‌توان به شاد بودن فضای آن برای مخاطب اشاره کرد. ضمن اینکه تلاش کرده‌ایم جنبه‌های آموزشی قصه را شعارآلود نکنیم و بچه‌ها آموزه‌های مدنظر را در قالب اتفاق‌های نمایش می‌آموزند.

دیگر عوامل نمایش «کوزه عسل» عبارتند از موسیقی: مهبد اسماعیلی و سینا نورایی، گریم: هادی فکری و عطااله نجفی، طراح صحنه و طراح لباس: سینا نورایی، مجری طرح و روابط عمومی: دپارتمان تئاتر نورا. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.

پردیس سپند در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند (استاد جعفر شهری)، پلاک ۶۹ واقع شده است.