به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، طاهری در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجموعه صندوق اعتباری هنر در ماه‌های گذشته توضیح داد: به اعتقاد من و بسیاری از هنرمندان عرصه‌های مختلف، صندوق اکنون مجموعه‌ای معرفی شده که می‌تواند یکی از بهترین و موثرترین پشتوانه‌ها باشد. بنده از نزدیک شاهد بودم در این شرایط سخت که ماجرای کرونا مشکلات زیادی برای تعداد زیادی از هنرمندان ایجاد کرده بود، دوستان ما در صندوق اعتباری هنر نهایت تلاش خود را کردند تا در حد امکانات پشتیبان ارزشمند اصحاب فرهنگ و هنر باشند.

وی ضمن ارائه پیشنهادهای خود برای توسعه و گسترش همکاری میان صندوق اعتباری هنر و تئاتر شهر گفت: بنده معتقدم شرایط و نقش موثر صندوق به گونه‌ای است که می‌تواند در راستای اهداف عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه اقتصاد هنر به عنوان یک بازوی مشاوره‌ای قدرتمند مورد توجه بیشتر باشد. شرایطی که به گمان بنده دربرگیرنده نکات متعدد و کارشناسانه‌ای است و می‌تواند در حوزه تئاتر اجرایی شود. در این چارچوب بنده و سایر همکاران تئاتر شهر آمادگی هر گونه همراهی موثر در این زمینه را داریم و امیدوارم با توجه به حضور مدیر صندوق اعتباری هنر در مهم‌ترین مرکز تئاتر حرفه‌ای ایران شاهد گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف باشیم.

پوراحمدی هم در این دیدار گفت: بنده از بدو ورودم به صندوق اعتباری هنر نهایت تلاشم را انجام دادم تا ضمن مطالعه دقیق فعالیت‌های مختلف مجموعه‌ها و مراکز مرتبط با وزارت فرهنگ شرایطی را مهیا کنم که بتوانیم در راستای اهداف و وظایف صندوق فعالیت‌های مشترکی با این مجموعه‌ها انجام دهیم. در این چارچوب تئاتر شهر می‌تواند الگوی مناسبی برای انجام این فعالیت‌های مشترک باشد. اتفاقا حضور بنده در این مجموعه نیز به همین سبب بوده و امیدوارم این دیدار سرآغاز خوبی برای انجام کارهای موثر برای اصحاب محترم فرهنگ و هنر در چارچوب فعالیت‌های صندوق باشد.

مدیر عامل صندوق اعتباری با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای تدوین یک تفاهمنامه مشترک همکاری با مجموعه تئاتر شهر تاکید کرد: خوشبختانه امروز با پیشنهاداتی از سوی مدیریت تئاتر شهر برای همکاری مشترک روبه‌رو شدیم که هر یک از آن‌ها می‌تواند نقطه شروع خوبی برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه اهالی شریف تئاتر باشد. به طور حتم در روزهای آینده این پیشنهادها به انضمام برنامه‌هایی که برای توسعه فعالیت‌های مشترک میان صندوق اعتباری هنر و تئاتر شهر مد نظر است مورد بررسی کارشناسی بنده و همکارانم قرار خواهد گرفت تا بتوانیم به زودی این برنامه‌ها را اجرایی کنیم.

پوراحمدی پس از دیدار با طاهری همراه با وی از تالارها و واحدهای مختلف تئاتر شهر بازدید و با برخی هنرمندان که این روزها در تئاتر شهر مشغول تمرین یا آماده‌سازی برای اجرای اثر هستند دیدار و گفت‌وگو کرد.