به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر، «بین دو در» عنوان تازه‌ترین نمایش تئاتر شهر است که از روز سه شنبه بیست و نهم شهریور در کارگاه نمایش این مجموعه پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت. در این نمایش که به نویسندگی میشل اَزَما و کارگردانی زیبا خادم‌حقیقت به صحنه می‌رود، نوشین حسن‌زاده بازی می‌کند.

ترجمه اثر را نیز زیبا خادم‌حقیقت، مدرس تئاتر و مترجم متون نمایشی فرانسه‌زبان، برعهده داشته است. نمایشنامه «بین دو در» روایت قصه زنی است که پس از تحمل شانزده سال حبس، می‌بایست آخرین شب دوران محکومیت خود را در انتظار و هراس باز شدن درهای زندان به صبح برساند.

این اولین اثر ترجمه شده به فارسی از میشل ازما نمایشنامه‌نویس و پژوهشگر معاصر فرانسوی است. وی در سال ۱۹۸۴ در زندان مرکزی رِن، برای زنان محبوس این زندان کارگاه تئاتری برگزار می‌کند. این متن، که نویسنده آن را  به دوازده زن شرکت کننده این کارگاه تقدیم کرده است، نتیجه این همیاری خلاقانه  میان  این دراماتورژ و  آن زنان محکوم باحکم های سنگین جنایی است.

حسین فلاح مجری طرح،  سحر صفریان بارانلو اثر چیدمان، رضا خضرایی طراح نور، فرشاد آذرنیا طراح صدا، علی خوش‌منش آهنگساز و نوازنده ، سارا نامجو طراح پوستر و بروشور، علی نوریوسفی دستیار کارگردان، شهرزاد مولایی صدر منشی صحنه، میرآرش طاهری تاری ومهشید خدادادی مدیران صحنه، ژاله ستار عکاس، صدرا صباحی مشاور رسانه و تبلیغات، علی حسن‌زاده هماهنگی گروه اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می‌دهند.

نمایش «بی دو در» از روز سه شنبه بیست و نهم شهریور ماه ساعت 18:30 با مدت زمان 50 دقیقه در کارگاه نمایش روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند از هم‌اکنون برای تهیه بلیت این اثر نمایشی به سامانه «تیوال» مراجعه کنند.