به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، تالارهای مختلف تئاتر شهر  این هفته در حالی میزبان تماشاگران تئاتر با آثار نمایشی مختلف است که یک تئاتر جدید از روز بیستم شهریور در تالار قشقایی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

«سفید» نمایش تازه تالار قشقایی به نویسندگی امیر ابراهیم‌زاده و کارگردانی صادق برقعی است که از یکشنبه بیستم شهریور ساعت ۱۸ با مدت زمان ۷۵ دقیقه و بلیت ۸۰ هزار تومانی روی صحنه می‌رود. (به ترتیب ورود صحنه) غزاله توده‌زعیم، زهرا مهرابی، ساناز آقایی، بی‌تا عزیز، صادق برقعی و سپهر طهرانچی بازیگران این نمایش هستند که در خلاصه داستان آن آمده است: مادر به خانه می‌آید و بچه‌ها فرصت دارند چیزی که از او می‌دانند برایش تعریف کنند...

«تب» دیگر نمایش تالار قشقایی است که تا روز سه‌شنبه بیست و نهم شهریور به نویسندگی و کارگردانی رویا کاکاخانی و بازی جواد خواجوی ساعت 20:15 با مدت زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 70 هزار تومان میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

در تالار اصلی مجموعه نمایش «پدر» به نویسندگی فلوریان زلر، کارگردانی آروند دشت‌آرای و بازی رضا کیانیان، لیلی رشیدی، سعید چنگیزیان، مارین ون‌هولک، سوگل خلیق، بهزاد کریمی و نجوا صاحب‌الزمانی ساعت 20 با مدت زمان 100 دقیقه و قیمت بلیت 105 تا 150 هزار تومان روی صحنه می‌رود.

نمایش «شفیره» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شاه‌پیری هم ساعت 19 با مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان در تالار چهارسو روی صحنه می‌رود. داریوش فائزی، مهرنوش بلمه، حامی علیزاده، سهند جعفری زاد، رویا صدوقی، نگین تقوی راد و وصال امینی هنرمندانی هستند که در این اثر نمایشی به عنوان بازیگر حضور دارند.

«سگ‌ها و استخوان‌های مادرم» نمایش دیگر تالار چهارسو به نویسندگی و کارگردانی مژگان خالقی و بازی ریحانه سلامت، فرزانه سهیلی، غزاله جزایری، میثم عبدی، محمد علی کاظمی، سپنتا پزشکی، النا میرزاییان و نوید بانی است که هر روز ساعت 20:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 90 هزار تومان روی صحنه می‌رود.

«تا اون» نام دیگر نمایش تئاتر شهر است که به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری ساعت 20 با مدت زمان 80 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان در تالار سایه به صحنه می‌رود. دانیال ابراهیمی، شیما پروهان، شیوا ترابی، علی رجایی، بهروز سروعلیشاهی، شاهین علایی‌نژاد، محمدمهدی  کیانب، عیسی محمدی، علیرضا موسوی، آیلار نوشهری، نسا یوسفی، موش‌های مراقب: مجید صدخسروی، نگار  شهبازی، هلیا حمیدی و محدثه امیریان بازیگران نمایشی هستند.

در کارگاه نمایش نیز نمایش «جانور» به نویسندگی توحید معصومی، کارگردانی کیانوش ایازی و بازی (به ترتیب ورود) شکوفه حیدریان، فهیمه معین، بهار زندی، سعید نبوی که تا روز پنجشنبه بیست و چهارم شهریور ساعت 20 به مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 50 هزار تومان میزبان مخاطبان تئاتر است.