به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر؛ کوروش زارعی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در حکمی، مدیریت بخش رادیوتئاتر را به امین رهبر سپرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به سوابق اجرایی حضرتعالی در حوزه‌ی رسانه و نمایش رادیویی و با توجه به تجربیات شما در برگزاری بخش رادیوتئاتر در چند دوره از جشنواره‌ی تئاتر فجر و با عنایت به انتظار بجا و شایسته‌ی مخاطبان این گونه‌ی نمایشی خاص و قابلیت‌ها و توان آن در تأمین اهداف عالیه‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر با تکیه بر تعامل تئاتر و رادیو، ازاین‌رو به‌عنوان مدیر بخش «رادیوتئاتر» چهل و یکمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر منصوب می‌شوید. باشد که حضور شما و جلوه‌ی پررنگ این بخش نویدبخش ظهور و فتح مرزهای نو در نمایش و نمایشگری باشد.»

امین رهبر دکتری فلسفه هنر از دانشگاه آزاد واحد همدان است. او تهیه‌کننده، سردبیر و نویسنده تعداد زیادی برنامه و نمایش رادیویی بوده و همچنین در چهار دوره اخیر جشنواره تئاتر فجر به عنوان مدیر بخش رادیوتئاتر فعالیت کرده است. از آثار او در بخش پژوهش می‌توان به دو مقاله علمی و پژوهشی در حوزه تئاتر و سینما و همچنین یک کتاب در این حوزه اشاره کرد. رهبر در حال حاضر مدیر دفتر ادبیات نمایشی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو است.