به گزارش هنرآنلاین، «اون آقا، اون خانوم» به نویسندگی ژان پی‌یر مارتینز، ترجمه: رضا عابدین‌زاده و کارگردانی سارا داروفروش روز شنبه ۱۹ شهریور ساعت ۱۹:۴۵ در عمارت نوفل‌لوشاتو نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

کاترین بزرگمهر، محمدحسین کهن‌زاده، محمد لک، هانیه یوسفی، پریسا شریفی و علیرضا سلیمانی به ترتیب در این اثر به خوانش شخصیت‌های نمایشنامه و همچنین هستی اکرمی‌راد به توضیح‌خوانی در این نمایش می‌پردازند.

در خلاصه این نمایشنامه آمده است: نمایش«اون آقا و اون خانوم» متشکل از چند قصه کوتاه اپیزودیک از برش‌های زندگی زوج‌های جوانی است که چالش‌های متفاوتی را در زندگی شخصی و عاطفی با یکدیگر دارند، در هر اپیزود چالش جدیدی را می‌بینیم که هر یک پیامی برای مخاطب خواهد داشت...

از دیگر عوامل این اثر هنری می‌توان به دستیار کارگردان: هستی اکرمی‌راد، عکاس: رامین زمین‌پیما، ساخت تیزر: رضا نائینی، گرافیست و طراح پوستر: آزاده نصرتی و مدیر روابط عمومی و تبلیغات: سید محمدصادق سیادت اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تماشای این اجرا در روز شنبه ۱۹ شهریور ساعت ۱۹:۴۵ می‌توانند از سایت تیوال یا گیشه عمارت نوفل لوشاتو در خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، نبش تقاطع رازی، پلاک ۱۸ اقدام به خرید بلیت کنند.