به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «تب» به نویسندگی و کارگردانی رویا کاکاخانی که از روز یکشنبه ششم شهریور ماه دور دوم اجرای عمومی خود را در تالار قشقایی تئاترشهر آغاز کرده بود، از روز پنجشنبه هفدهم شهریور ماه تا پایان اجراهای خود ساعت 20:15 به صحنه خواهد رفت.

دور دوم اجرای عمومی نمایش «تب» به نویسندگی والاس شان، ترجمه بهرنگ رجبی و کارگردانی رویاکاکاخانی از روز یکشنبه ششم شهریور ماه با جایگزینی جواد خواجوی به عنوان ایفاگر تک نقش این اثر نمایشی به جای نادر فلاح میزبان علاقه‌مندان تئاتر در تالار قشقایی تئاتر شهر خواهد بود. این در حالی است که در اجراهای پیش رو ساعد سهیلی بازیگر شناخته شده سینما به عنوان تهیه‌کننده  گروه اجرایی را همراهی می کند. 

سیتا ییلاق بیگی طراح صحنه و لباس، علیرضا شفقی‌نژاد آهنگساز، رضا خضرایی طراح نور، محمد حسن دباغی فرد دستیار کارگردانی و مدیر اجرا، ماهور ماجدی دستیار کارگردان، میثم مقدم روابط عمومی و مشاور پروژه، محمد امین احمدوند مجری طرح، کیان قدرشناس مدیر صحنه، ندا عبدالمحمدی منشی صحنه، رضا جاویدی عکاس گروه اجرایی این دور از اجراهای عمومی نمایش «تب» را تشکیل می‌دهند. 

این اثر نمایشی روایت‌گر بخشی از زندگی مردی است که در یک شرایط اقتصادی و فرهنگی خوب رشد کرده و بزرگ شده است اما اتفاقی بر او تاثیر گذاشته و باعث می‌شود تا دیدگاهش نسبت به زندگی، نقش و جایگاهش در وضعیت و شرایط اقتصادی جهان وارد شرایط و نگاه متفاوتی شده و به این بیاندیشد که اصلاً می‌تواند بر شرایطی مانند فقر اثر داشته باشد یا خیر؟