به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی، کرامت رودساز، امیر مولوی، مهسا اکبرپور، سعیده جمشیدی، محمدرضا کردی، نواب نصیری، محمدرضا فروتن، مسعود ممیزی، علی نوروزیان، سینا کارگذار، مهدی بامی، یزدان منیریان، مرتضی صابر، ناصر کاشانی، رضا کلماتی، ابراهیم آذریان و مهرداد اسماعیل‌زاده بازیگران این نمایش هستند.

«شمشیرها» روایت آهنگری نصرانی است که در کوفه به شمشیرسازی شهرت دارد و هانی بن عروه به او سفارش شمشیر می‌دهد اما پس از شهادت مسلم اوضاع کوفه تغییر می‌کند و ماجراهایی در بازار آهنگران رقم می‌خورد. این نمایش که به مناسبت ایام محرم و صفر آماده اجرا شده داستان آدم‌هایی را روایت می‌کند که در دوراهی حق و باطل دچار تردیدند و همین تردیدها مسیر تاریخ را به گونه‌ای دیگر رقم می‌زند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از مجری طرح محمدحسین هدایتی و مرتضی زاهدی، طراح صحنه و لباس میثم نویریان، طراح گریم آتنا صالحیان، طراح نور  محمود کریمی، طراح حرکت وحید ممیزی، طراح گرافیک و پوستر محمدحسن باباخانی، آهنگساز امید سنجر موسوی، مدیر تولید حسین شمسایی، دستیار کارگردان علیرضا یاری، مدیر صحنه نجمه چلنگر، مدیر روابط عمومی و رسانه: امیر محنتی.

«شمشیرها» ۱۶ تا ۲۹ شهریور هر روز ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران به صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند با شماره ۰۹۱۰۹۰۴۴۴۳۰ تماس بگیرند.