به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، منصور برزگر سرمربی پیشین تیم ملی کشتی، حسین رحیمی، مصطفی حسین‌خانی، هادی حبیبی، محمد مشهدی‌آقایی و جمعی دیگر از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی به تماشای دومین شب از اجرای موسیقی-نمایش «علمدار» به روایت پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی در تالار وحدت نشستند.

پیش از این و در شب نخست، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه خانواده خود به تماشای «علمدار» نشست. علی بهادری جهرمی، سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر میهمانان اولین اجرای «علمدار» بودند.

موسیقی‌-نمایش عاشورایی «علمدار» نوشته محمدرضا کوهستانی با طراحی حرکت علی براتی و همراهی ارکستر سمفونیک تهران به رهبری بردیا کیارس و آهنگسازی پوریا خادم در ایّام منتهی به اربعین حسینی(ع) در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. این اثر دلاوری و وفاداری حضرت ابوالفضل العباس(ع) را در ۱۱ پرده نمایشی به تصویر می‌کشد.

«علمدار» به همت بنیاد رودکی با همکاری مؤسسه فرهنگی خادمین علی ابن ابیطالب(ع) ۱۴ تا ۱۸ شهریور اجرا می‌شود. بلیت‌های موسیقی-نمایش «علمدار» به صورت همت عالی فروخته و همه عواید حاصل از فروش اجراها برای کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست، ساخت خانه، مدرسه و خانه بهداشت و کارآفرینی در مناطق محروم هزینه می‌شود.