به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستادخبری هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت، کاظم‌نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ با حضور در دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، با مسئولان جشنواره دیدار و از روند پیشرفتِ فعالیت‌های جشنواره بازدید کرد.

کاظم نظری جشنواره تئاتر مقاومت را با پشتوانه‌‌ای بی‌سابقه و محلی برای بروز استعدادها و کشف چهره‌های جدید برشمرد و گفت: بسیار جای مسرت و خوشحالی است که این جشنواره با سابقه طولانی و محلی برای ظهور و کشف استعدادهایی است که در ادوار قبلی در این جشنواره رشد پیدا کردند و اینک جزو چهره‌های مطرح و شناخته شده تئاتر کشور در عرصه‌های هنرهای نمایشی هستند. حقیقتاً این جشنواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما با همه امکانات خود پای کار این رویداد مهم فرهنگی هنری هستیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در واقع مسئله مقاومت نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه یک مسئله مهم و حیاتی است که مقام معظم رهبری بارها و بارها در بیانات خود به آن اشاره کرده‌اند. کشورهای همسایه برای تولید آثار هنری-نمایش از کشور ایران انتظار دارند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. همه ما باید بر اساس یک تفکر و خرد جمعی به سمتی برویم که یک جریان عظیم را هدایت و رهبری کنیم تا در نهایت شاهد رضایت مقام عظمای ولایت باشیم. من به دست اندرکاران این جشنواره و جناب آقای دکتر نادری خداقوت و خسته نباشید می‌گویم و آرزوی موفقیت برای دوستان دارم.

در این جلسه کریم خوش‌مرام جانشین و معاون هماهنگ کننده بنیاد فرهنگی روایت فتح، دکتر علی ایزدی، امین اشرفی مدیر بخش بین‌الملل، مهدی کیانی مدیر رابط‌عمومی جشنواره ،محمد کاظم تبار مسئول انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس و جواد تمدنی مدیر روابط‌عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حضور داشتند.