به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «تب» به نویسندگی والاس شان و کارگردانی رویا کاکاخانی روز دوشنبه بیست و چهارم مرداد با حضور سیدمحمدجواد طاهری رئیس تئاتر شهر در تالار قشقایی به اتمام رسید. 

نادر فلاح بازیگر نمایش «تب» پس از پایان اجرای نمایش ضمن قدردانی از حضور تماشاگران و حمایت های مدیریت و کارکنان مجموعه تئاتر شهر ابراز امیدواری کرد که این اثر نمایشی فرصت دوباره ای برای اجرا در یکی از تماشاخانه های تهران داشته باشد. 

رئیس مجموعه تئاتر شهر نیز در آخرین روز از اجرای عمومی این اثر نمایشی در تالار قشقایی با اهدای لوح، از رویا کاکاخانی و سایر عوامل اجرایی نمایش «تب» قدردانی کرد.

«تب» از روز بیست و چهارم تیر در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفت. این در حالی است که با پایان گرفتن این اجرا، نمایش «بازی بزرگ» به کارگردانی زهره بهروزی‌نیا از روز یکشنبه ۳۰ مرداد در تالار قشقایی تئاتر شهر آغاز خواهد شد.

نمایش‌های «شکوفه‌های گیلاس» به کارگردانی سیدمحمد مساوات در تالار اصلی، «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی در تالار چهارسو و «جانور» به کارگردانی کیانوش ایازی در کارگاه نمایش روی صحنه است.