به گزارش هنرآنلاین، وی پس از تماشای این نمایش، بیان هنرمندانه وقایع دوره‌ای سخت از تاریخ معاصر ایران  توسط نویسنده این اثر را کاری دشوار و هوشمندانه توصیف کرد و گفت: طراحی و کارگردانی این نمایش توانست مخاطب را جذب کند و تاریخ شفاهی ظلمی که توسط یک فرد به جامعه انجام‌شده بود به خوبی بیان شد.

نظری با اشاره به بازی‌های خوب و کارگردانی تاثیرگذار این اثر نمایشی افزود: این نوع نگاه و روایت، جذابیت و تازگی داشت. جوان‌هایی که در این نمایش حضور دارد هیچ کدام تجربه جنگ وحضور منافقین و مسائلی که مقطعی در تاریخ شفاهی کشور اتفاق افتاده را ندارند و این مشکلات را تجربه و لمس نکرده اند اما دغدغه‌مند هستند و در فضایی خلاقانه این موضوع را ارائه دادند.

وی افزود: این گروه جوان، با طراحی و کارگردانی خلاقانه در فضایی خالی بهترین موقعیت‌ها را ایجاد کردند که افرادی چون من که این وقایع را به چشم دیده‌ایم کاملا فضا را درک کردیم و همچنین توانستند وقایع را در ذهن افرادی که آن روزها را ندیده‌اند، به درستی و آرام آرام تزریق کنند تا مخاطب متوجه فجایعی که اتفاق افتاده بود بشود و موضوع به خوبی در ذهن تماشاگر تصویر شد. این  نشان‌دهنده هوش و استعداد و توانمندی همین جوان‌هایی است که ثروت این مملکت هستند و باید حمایت بشوند و شرایط و بستر تولید آثار دیگر را هم برایشان فراهم کنیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی کشورگفت: قطعا ما از این کار و آثار دیگر اینچنین دغدغه‌مند حمایت خواهیم‌کرد. هم حمایت معنوی و هم حمایت مادی تا این جوان‌ها  بتوانند آثار فاخرتر و ماندگارتری ارائه کنند.