به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ تئاتر ایران، در بیست و چهارمین جلسه‌ هیئت مدیره‌ این کانون و با موافقت اعضای هیئت مدیره‌ آن، حکم مدیریت روابط عمومی کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ تئاتر ایران به سارا عابدی اعطا شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «امید می‌رود با توجه به حضور و خدمات ارزش‌مندتان در این عرصه، همه‌ی تجربیات و توانایی‌های خود را برای هر چه بهتر به انجام رسیدن فعالیت‌های این انجمن به کار گرفته تا شاهد انجمنی تأثیرگذار، پویا و شایسته باشیم. از سرکارعالی خواهانم تا با انجام فعالیت‌های روابط عمومی و اطلاع‌رسانی از رویدادهای کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ی تئاتر ایران که شامل تهیه و تولید اخبار و گزارش‌های خبری و مستندسازی از رویدادهای این کانون است و نیز ارتباط مؤثر با اعضای این کانون و رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و مجازی، کانون نمایش‌نامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ی تئاتر ایران را بیش از پیش یاری کنید. قدردان پذیرش مسئولیت‌تان هستم و برای سرکارعالی، آرزوی سربلندی و پیروزی دارم».

هیئت مدیره‌ کانون نمایشنامه‌نویسان و مترجمان خانه‌ تئاتر ایران از زحمات و همکاری‌های مریم منصوری، بازرس علی‌البدل این کانون در سمت مدیریت روابط عمومی قدردانی و سپاسگزاری می‌کند.

سارا عابدی عضو کانون کارگردانان خانه‌ی تئاتر ایران، عضو انجمن بازی‌گران تئاﺗﺮ، عضو هیئت مؤسس خانه‌ تئاﺗﺮ شیراز است و حدود یک دهه در روابط عمومی خانه‌ تئاتر ایران همکاری داشته و  مسئول روابط عمومی چند سریال و تئاتر از جمله نمایش شیش و بش در تالار سنگلج، سریال لحظه‌ی گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان بوده است. او هم‌چنین کتاب به یاد جعفر والی را تدوین و تألیف کرده و نمایش‌نامه‌ تله موش تله موش نوشته‌ آگاتاکریستی را ترجمه و منتشر کرده و مدیر مسئول و صاحب امتیاز هفته‌نامه‌ آوای عسلویه و هفته‌ی نامه انرژی نیز بوده و علاوه بر کارگردانی تئاتر، فیلم کوتاه و مستند، در چندین فیلم و سریال و تئاتر بازی کرده است. این هنرمند فعالیت روزنامه‌نگاری خود را در سازمان مطبوعات کشور در سال ۱۳۸۹ آغاز کرده و با روزنامه‌ها و مجلات متعددی از جمله روزنامه‌های مردم‌سالاری،  ایران،  اعتماد، شرق و... همکاری داشته است.

عابدی دارای مدارک کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، کارشناسی کارگردانی تئاتر‌ از دانشگاه سوره تهران و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است.