به گزارش هنرآنلاین، پوستر آثار خاطره‌انگیز و مهمی چون «بازی استریندبرگ»، «کرگدن» و «مرده‌های بی‌کفن و دفن» هر سه به کارگردانی حمید سمندریان قرار است به زودی و برای نخستین‌بار در ایران در قالب رویداد «آرتانیوم» رونمایی شوند.

علاوه بر این، پوستر نمایش‌هایی چون «اتلّو» به کارگردانی محمد کوثر، «لبخند باشکوه آقای گیل» ساخته زنده یاد رکن‌الدین خسروی، «استثناء و قاعده» کاری از سیروس شاملو، «سو و وشون» به کارگردانی منیژه محامدی و «کبودان و اسفندیار» اثر سهراب سلیمی نیز در جریان رویداد یاد شده ارائه خواهد شد.

این مجموعه به کوشش ابراهیم حقیقی طراح گرافیک، عکاس و مدیر هنری ایرانی خلق شده است. حقیقی عضویت در انجمن بین‌المللی طراحان گرافیک، انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، انجمن تصویرگران کتاب کودک و انجمن فیلمسازان مستند را در کارنامه دارد. او از ۱۳۴۷ تاکنون طراحی کتب و مجلات گوناگون را بر عهده داشته و برای آثار سینمایی، سریال‌ها و نمایش‌های گوناگون طراحی پوستر و صحنه انجام داده است.

نخستین رویداد «آرتانیوم»، تنها NFT MARKET PLACE ایرانی بر پایه Ethereum به‌زودی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود. «آرتانیوم» به نشانی https://artaniom.ir پیش از امضای هر گونه قرارداد با هنرمندان یا مجموعه‌داران، با انجام کارشناسی‌های متعدد نسبت به تایید اصالت مالکیت آثار اقدام می‌کند. زمان دقیق برگزاری و جزییاتِ رویداد «آرتانیوم» به‌زودی در اختیار رسانه‌ها و علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.