به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، نمایش موزیکال «لافکادیو» ویژه کودک و نوجوان از ۸ تیرماه روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۱۷  در سالن شماره ۲(سالن خزر) فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود. 

«لافکادیو» که به نویسندگی سید یاسر هاشم زاده (براساس داستانی از عمو شلبی) و  تهیه کنندگی و کارگردانی توران عبادی است، داستان شیری است که به دنیای انسانها وارد شده و همچون آدمها رفتار می کند، راه می رود، غذا می خورد، حرف می زند و در یک سیرک به عنوان یک تیر انداز ماهر استخدام می شود، سپس به شهرت و ثروت می‌رسد و پس از مدتی بین دوراهی انسان یا حیوان بودن، قرار می گیرد...

عوامل این نمایش عبارتند از بازیگران: منصور نوبخت، عطا مقیمی، پارسا تنها، معین کمانی، هدی قنواتی و محمد خدادادی، طراح صحنه، لباس و آکسسوار: توران عبادی، روابط عمومی و دستیار کارگردان: طاهره پوریان و هستی نیکویی راد، عکاس: فرشته کثیری.

علاقه‌مندان برای تماشای نمایش «لافکادیو» می توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه نموده و یا با شماره: 09335469698 تماس بگیرند. این نمایش تا ۳۱ تیرماه روی صحنه خواهد بود.