به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی حجازی‌فر دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران– مبارک در دیدار با کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رویکردها و برنامه‌های کلی این دوره از جشنواره را مورد بررسی قرار دادند.

حجازی‌فر در این دیدار ضمن ارائه گزارشی مشروح از روند فعالیت‌های دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران– مبارک در بخش‌های مختلف از تدوین فراخوان جشنواره برای انتشار آن طی روزهای آینده خبر داد. این در حالی است که بررسی رویکردها و برنامه‌های کلی جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران– مبارک در دوره جدید و اتخاذ تصمیمات جدید در این حوزه از دیگر مباحثی بود که طی این نشست موردبحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد طی یک نشست خبری که در روزهای آینده تاریخ برگزاری آن مشخص خواهد شد، گزارش کاملی از روند فعالیتهای دبیرخانه جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک، جزییات فراخوان و موارد مرتبط با این رویداد بین‌المللی در اختیار اصحاب رسانه قرار گیرد.

در پایان این نشست کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکم هادی حجازی فر را برای دبیری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران– مبارک را به وی اهدا کرد.  

حجازی‌فر از بازیگران و کارگردانان شناخته‌شده حوزه تئاتر و سینماست که در کارنامه خود تولید و‌ اجرای موفق نمایش‌های عروسکی و حضور موفق در جشنواره نمایش عروسکی را دارد. او روز هجدهم اردیبهشت ماه از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک منصوب شد.