به گزارش هنرآنلاین، نمایش «دِلاو» سال ۲۰۱۴ تولید و در کشور آلمان سال ۲۰۱۶ و در کشور فرانسه سال ۲۰۱۹ اجرا شده است. این اثر تقدیرشده‌ سال «Theater am Neunerplatz» شهر وورزبورگ کشور آلمان است. در خلاصه‌ داستان نمایش آمده است: «او به زندگی روزمره‌ی خود مشغول است اما تحولی رخ می‌دهد.»

مهیاری در کارنامه‌ کاری خود کارگردانی و طراحی بیش از ۲۰ اثر نمایشی را دارد و همچنین در بیش از ۱۰ اثر ایفای نقش کرده است. وی همچنین کارگاه‌هایی در ایران و در سطح بین‌المللی در کشورهای آلمان، فرانسه، کانادا و … برگزار کرده است.

سعید ابک تنها بازیگر این نمایش است و از دیگر عوامل می‌توان به عرفان مبرقع ( آهنگساز و موسیقی زنده)، جعفر مهیاری( طراح صحنه)، مهدی رایگانی ( طراح گرافیک)، بهروز داوری (ساخت تیزر و موشن گرافیک)، معصومه آرواز، اعظم شکوفه‌پور (دستیاران کارگردان)، بهار حیدری و پاشا اسمعیل زاده (امور بین‌الملل)، و سارا حدادی( مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات) اشاره کرد.

«دِلاو» با طراحی و کارگردانی جعفر مهیاری و مجری طرحی داود نامور تولید عمارت نوفل‌لوشاتو و شرکت تئاتر و فیلم زندگی از ۱۸ خرداد در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد رفت.