به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری نمایشگاه هنری «تجربه و امید»، این رویداد به ریاست میرعلیرضا دریابیگی نویسنده و کارگردان و استاد تئاتر  برگزار شده و با همراهی هنرمندان و استادانی چون پدرام دادفر (رشته عکاسی)، مهسا خوی (رشته موسیقی)، روجا علیزاده (گرافیک)، حسین مرادنژاد (نقاشی)، محمدرضا شریف‌زاده (پژوهش هنر)، ادریس مستقیم (طراحی صنعتی) و  مهران امام‌بخش (رشته نمایش) همراه است.

همچنین مسئولیت مدیریت نظارت بر این رویداد را محمدعلی خبری رییس دانشکده هنر برعهده دارد.

میرعلیرضا دریابیگی دبیر این رویداد با اعلام جزییات آن گفت: با پاسداشت زحمات همکاران دانشگاهی ، حوزه ریاست و مدیران تخصصی گروه‌های آموزشی در این نمایشگاه کوشیده‌ایم که خروجی دستاوردها و ره‌آوردهای دانشگاهی گروه‌های تخصصی دانشکده هنر واحد تهران مرکزی در طول سالیان را به صورت نمایشگاهی ارائه دهیم و بتوانیم حلقه ارتباطی و پیوند آن را با کلیدواژه صنایع خلاق هنری پیدا کنیم.

وی افزود: این نمایشگاه از سی و یکم اردیبهشت تا چهارم خرداد ۱۴۰۱ که در مجتمع دانشگاهی سرباز ولایت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی _  ولایت ۴؛ سالن اجتماعات؛ همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۰ برقرار خواهد بود.

دریابیگی تصریح کرد: در طول برگزاری نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در سالن اجتماعات مجموعه نشست‌های تخصصی گفت گویی نمایشگاه به شکل «متن‌گفتار/اجرا» ارائه خواهد شد.

دبیر علمی و اجرایی نمایشگاه هنری «تجربه و امید» خاطرنشان کرد: سعی داریم خروجی این نمایشگاه را نهم خرداد ۱۴۰۱ در دومین روز از نمایشگاه بزرگ رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در مصلی تهران از ساعت ۱۴ الی ۱۷  تحت عنوان (Azad Talk) به نمایش بگذاریم.

وی بیان کرد: هنرمندان دانشگاهی می‌کوشند بر بنیان نظریه‌های قابل خوانش و تطبیق در حوزه هنر فرضیه‌های پژوهش‌بنیان سازند؛ و فرضیه‌های برساخته‌ هنری در نمایشگاه آزموده می‌شوند. آزمایشِ تمرینی‌اجرایی خود؛ به مثابه‌ اجرا و یک گزارش اجرا به استحضار و دیدار مخاطبان هم خواهد رسید.