به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی بازیگران تئاتر، شهره سلطانی دبیر هفدهمین مراسم «شب بازیگر» با اعلام این خبر گفت: در جلسه هماهنگی که با حضور اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی بازیگران تئاتر برگزار شد، استاد ایرج راد، با رای تمامی اعضا هیات مدیره به عنوان رئیس این دوره از گردهمایی بزرگ بازیگران تئاتر و شب بازیگر انتخاب شد که برای من افتخار بزرگی است.

وی در ادامه تصریح کرد: مسلما تجربه مدیریت ایشان و تاکیداتی که همواره بر شان تئاتر و بازیگران این رشته هنری دارند برای من و همکارانم در برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم راهگشا است.

ایرج راد، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی بازیگران تئاتر و یکی از بازیگران و کارگردانان شناخته شده تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که بیش از پنج دهه به طور پیوسته در عرصه هنر بازیگری و کارگردانی فعالیت داشته و علاوه بر تدریس در دانشگاه های تهران و نبی اکرم، فعالیت صنفی منسجم خود را از دهه 70 با حضور در هیات موسس خانه سینما، خانه هنرمندان و خانه تئاتر آغاز کرده است.

مراسم  «شب بازیگر» و گردهمایی بزرگ خانواده بازیگران تئاتر، پس از وقفه ای دو ساله به دلیل همه‌گیری کرونا، با ریاست ایرج راد و دبیری شهره سلطانی روز شنبه 24 اردیبهشت برگزار می شود.