به گزارش هنرآنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای این نمایش، «مخاطب» اقتباسی از نمایش‌نامه «مولف» نوشته‌ «تیم‌کراوچ»، نمایشنامه‌نویس انگلیسی است که این روزها با کارگردانی جابر رمضانی در حال تمرین و آماده‌سازی است تا بعد از بازبینی و دریافت مجوزهای لازم روی صحنه برود.   

نمایش«مخاطب» همان‌گونه که از نامش برمی‌آید، اثری است که در بین مخاطبان اتفاق ‌می‌افتد و تماشاگران در اجرای آن دخیل هستند.

مخاطبان تئاتر ایران، «تیم‌کراوچ»، نمایش‌نامه‌‌نویس‌ نوگرای انگلیسی را از ده سال پیش و با اجرای نمایش «دیوار چهارم» امیررضا کوهستانی به یاد دارند که سال ۹۱ در موسسه فرهنگی اکو اجرا شد و اقتباسی از نمایش «انگلستان» این نمایش‌نامه‌نویس بود.

سال‌گذشته برای اولین بار چهار نمایش‌نامه از این نویسنده در قالب یک کتاب با ترجمه کیوان ‌سررشته و سپیده فلاح‌فر از سوی انتشارات «نوروز هنر» منتشر شد.

رمضانی سال ۹۸ و پیش از شروع اپیدمی کرونا، نمایش «صدای آهسته‌ی برف» را در سالن تئاتر مستقل تهران برای بار دوم روی صحنه برد که با استقبال مخاطبان رو به رو و به مدت ۷۰ شب اجرا شد.

نمایش‌های او غیر از ایران در کشورهای مختلف از‌ جمله لهستان، ایتالیا، صربستان و مالزی روی صحنه رفته و جوایز مختلف بین‌المللی کسب کرده‌اند.