به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، نشست مشترک نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش با حضور محمود سالاری معاون امور هنری و محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه در دفتر معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه، همکاری‌های مشترک دو وزارتخانه، تقویت روابط همکاری در توسعه هنرستان‌های هنرهای زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افزایش ظرفیت رشته‌های هنری و توسعه آموزش‌های مهارتی و نیز به‌روزرسانی تفاهم‌نامه‌های جدید همکاری بین دو وزارتخانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست محمود سالاری با اشاره به اولویت مهم آموزش هنر در برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تمرکز بر توسعه هنرستان های هنرهای زیبا و تربیت هنرمندان متعهد، طرح هر دانش آموز یک هنر را پیشنهاد و برای اجرای آن با همکاری وزارت آموزش و پرورش اعلام آمادگی کرد.

همچنین معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ضمن تأکید بر اهمیت همکاری ها با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همکاری های دو وزارتخانه در حد بسیار مطلوبی است که نمود آن در توسعه هنرستان های هنرهای زیبا، مهارت آموزی حوزه فرهنگ و هنر و طرح ایران مهارت قابل مشاهده است.

دراین دیدار سیدمصطفی آذرکیش، مدیر کل دفتر فنی حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش و علی‌اکبر صفی‌پور، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.