به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، رحمانیان تصمیم دارد نمایش تازه خود «اولد سانگز: عشق روزهای کرونا» را با تهیه‌کنندگی علی اوجی از 14 اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببرد.

قصه «عشق روزهای کرونا» که نام آن برگرفته از رمان گابریل گارسیا مارکز است، در هفت اپیزود با توجه به حال و هوای تهران در روزهای کرونا نوشته شده است. احترام برومند، مهتاب نصیرپور، مهدی ساکی، میترا حجار، اندیشه فولادوند، نرگس محمدی، علی اوجی، شکیب شجره، سعید توکلی، نوشین اعتماد، کسری کندری، راحیل زمانی و الناز ابراهیمی در این نمایش بازی می‌کنند و رضا یزدانی خواننده آن است.

سایر عوامل نمایش عبارتند از ترانه‌سرا: حسن علیشیری، پیانیست و تنظیم‌کننده: سردار سرمست، طراح هنری: پردیس رافعی، طراح چهره‌پردازی: محسن دارسنج. با همکاری: پدیده جمال‌ها، علیرضا فولادشکن، محمود زهره‌وند، سام بهشتی، سحر خطیبی و صادق پیاده کوهسار.

پیش‌خرید اینترنتی بلیت‌های این نمایش از 24 فروردین در سایت ایران کنسرت آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت، به صورت حضوری هم بلیت‌های آن را از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد بخرند.