به گزارش هنرآنلاین، بازی-نمایش «قیچی‌ای که دنبال کار می گشت» به کارگردانی سعید زین العابدین از یکشنبه ۲۱ فروردین در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود. نویسنده این نمایش موزیکال و عروسکی محمدحسین ناصربخت و بازیگران و بازی‌دهندگان عروسک آن مریم آشوری و فاطمه خدابنده‌لو هستند.

آهنگسازی «قیچی‌ای که دنبال کار می‌گشت» را عبداله آتشانی، طراحی و ساخت دکور و عروسک را مژده ذکریاپور و طراحی نور را مجتبی گیویان بر عهده دارند. سایر عوامل این نمایش ویژه گروه سنی خردسال و کودک عبارتند از روابط عمومی: ریحانه مطهری، روژین ستاری و تبلیغات مجازی و رسانه: روشنک کریمی. «قیچی‌ای که دنبال کار می‌گشت» از یکشنبه ۲۱ فروردین ساعت ۱۷:۱۵ در تئاتر شهرزاد اجرا  می‌شود.

«گروفالو» مهمان جدید تئاتر شهرزاد

همچنین نمایش شاد و موزیکال «گروفالو» از چهارشنبه ۲۴ فروردین مهمان پردیس تئاتر شهرزاد می‌شود. این نمایش پس از پایان اجرا در مرکز تئاتر کانون دور دوم اجراهای خود را این‌بار در پردیس تئاتر شهرزاد از سر می‌گیرد. «گروفالو» به کارگردانی سیدآرش شریف‌زاده و نویسندگی بهرام جلالی‌پور بر اساس داستانی از جولیا دونالدسن برنده ١٨ جایزه از جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

امین‌رضا ‌ملک‌محمودی، امیرافسر شیبانی، نگار تقوی‌راد، شروین حاجی‌آقاجانی، نگین تقوی‌راد، مهدی بیابانی، علی پورمراد، ملیکا سربازوطن، آرمین فروغی و پارسا ثابت‌قدم بازیگران این نمایش هستند و دیگر عوامل عبارتند از آهنگساز: فرید نوایی، شاعر: مهدی فرشیدی‌سپهر، طراح صحنه: سیدآرش شریف‌زاده، طراح لباس: ریحانه مطهری، گریم: سوگند کیانی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: علیرضا ملک‌محمودی، روابط عمومی: ریحانه مطهری و روژین ستاری، تبلیغات مجازی و رسانه: روشنک کریمی، مدیر صحنه: علی پورمراد، منشی صحنه: مائده شفیعی، دستیار صحنه: نازنین‌زهرا شمیرانی و عکاس: فاطمه احمدی و ندا رضایی.

نمایش «گروفالو» مناسب کودکان و نوجوانان است و هر روز جز شنبه‌ها ساعت ۱۸ در پردیس تئاتر شهرزاد در خیابان نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود و علاقه‎‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.