به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «فریاد خاموش» به نویسندگی محمدرضا عطایی‌فر و کارگردانی محمدهادی عطایی از سه‌شنبه بیست و سوم فروردین ساعت 18:45 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان در تالار سایه اجرا می‌شود.

در «فریاد خاموش» محسن سالاری، پیمان محسنی، سارا زکریانژاد و محمدهادی عطایی به عنوان بازیگر حضور دارند. این در حالی است که امیرسپهر تقی‌لو مجری طرح، سیدعماد عامری مدیر تولید، علی کوزه‌گر طراح نور، خدیجه عطایی طراح لباس، مهدی دوایی طراح پوستر و بروشور، امیرحسین انصافی موسیقی و رضا رضایی دستیار طراح دیگر عوامل اجرایی را تشکیل می دهند.

این اثر که چندی پیش در بخش بازیگری جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی نیز جوایزی را دریافت کرده، در جشنواره تئاتر مقاومت هم ضمن دریافت جوایز رتبه اول دوم و سوم بازیگری مرد، رتبه سوم کارگردانی، رتبه اول موسیقی، در بخش طراحی نور و طراحی صحنه نیز  مورد قدردانی گرفته است.

نمایش «بی‌خوابی» به نویسندگی و کارگردانی سعید هاشمی‌پور روز جمعه نوزدهم فروردین به اجرای خود در تالار سایه پایان می‌دهد. «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» به کارگردانی هادی مرزبان در تالار اصلی، «هملت پشتکوهی» به کارگردانی ابراهیم پشتکوهی در تالار چهارسو و «خماری» امین بهروزی در تالار قشقایی تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر هستند.