به گزازش هنرآنلاین، نمایش «قصه قرن» به کارگردانی و نویسندگی حامد شیخی در روز جهانی تئاتر، طی مراسمی میزبان اساتید و هنرمندان محترم در محل تماشاخانه سپند است و همچنین به مناسبت این روز بلیت این نمایش با 25 درصد تخفیف در اختیار تماشاگران قرار می‌گیرد.

 این نمایش آخرین تئاتر قرن چهارده و اولین تئاتر قرن پانزدهم است و نوستالژی‌های یک قرن را به تصویر می‌کشد. همچنین با توجه به تقارن زمان اجرای این نمایش با لحظه تحویل سال، عوامل و میهمانان و تماشاگران طی مراسمی که با استقبال بسیار خوبی برگزار شد در کنارهم و در سالن تئاتر، ورود به سال و قرن جدید را جشن گرفتند و از اولین نمایش قرن رونمایی کردند.

عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حامدشیخی، مجری طرح: فاطمه عبدالرحیمی، بازیگران: حامد شیخی، حلما قربانی، پرهام صداقت، رویا شیخی، علی اسدیان، محمد منافی، بهزاد محبوبی، محمد واحدپرست، شهپر مشفقی، امیر فهادان، تداعی سعیدی فر، باقر عجملو، امیرحسین انصاری، ساغر بهنام، مهدی هنرسازان، علی اقبالی، سارا محبی، طراح پوستر و بروشور: فاطمه عبدالرحیمی، دستیار کارگردان: ساغر بهنام ، محمد منافی، مدیر روابط عمومی: فاطمه مجدنیا، طراح گریم: مبینا محمدی، طراح دکور: هومن عبدالرحیمی، مدیر صحنه: محمد واحدپرست، علی اقبالی، اجرای گریم: فاطمه نجفی، فاطمه سعیدی، آتوسا جهانبین و عکاس و تصویربردار: فاطمه مجدنیا.

نمایش «قصه قرن» محصول دیگری از گروه هنری تندیس است و اجرای آن از 25 اسفند آغاز شده و تا 12 فروردین ساعت 19 در تماشاخانه سپند روی صحنه می‌رود و تماشاگران این نمایش، تماشاگران اولین تئاتر در قرن جدید هستند.

در خلاصه قصه این نمایش آمده است: سال۱۳۰۰ عروسیمون بود، فردای عروسی رفتم خونه دیدم نیست. در به در دنبالشم...