به گزارش  هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مهدی ابدالی معاون اداره کل شامگاه پنجشنبه بیست و ششم اسفند با حضور در مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر از روند تمرین و آماده سازی نمایش ها برای اجرا در فروردین 1401 بازدید کرد.

نظری ضمن دیدار با ابراهیم گله دارزاده رییس مجموعه تئاترشهر و گفت‌وگو با وی درباره نحوه آماده سازی و اجرای آثار نمایشی این مجموعه در فروردین ماه سال آینده به تالار اصلی مجموعه رفت و با هادی مرزبان کارگردان نمایش «دکتر نون» که قرار است طی روزهای آینده پیش روی مخاطبان قرار گیرد دقایقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

او در این دیدار بر لزوم آماده سازی هرچه بهتر تالارهای مختلف تئاتر شهر برای میزبانی مناسب از تماشاگران و هنرمندان آثار نمایشی سال آینده مجموعه تاکید کرد.

مدیرکل هنرهای نمایشی پس از این دیدار به تالار هنر از تماشاخانه های وابسته اداره کل هنرهای نمایشی در حوزه تئاتر کودک و نوجوان رفت و از نزدیک در جریان فعالیت های پیش روی این مجموعه قرار گرفت. وی ضمن دیدار با جلیل رفیعی مدیر تالار هنر و تشکر از زحمات همکاران این تالار ، توجه به اقتصاد تئاتر ، جذب سرمایه گذاری و جذب مخاطب ، هم اندیشی و استفاده از ظرفیت های مناسب متخصصان روانشناسی کودک در انتخاب متن و مشاوره در  اجرا را مورد تاکید قرار داد.