به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، نمایش «آن سوی آینه» نوشته فلوریان زلر، به کارگردانی علی سرابی و تهیه‌کنندگی نورالدین ‌حیدری ‌ماهر و محمد ‌قدس از هفدهم فروردین ماه سال 1401 ساعت 18:30 در تالار وحدت به صحنه خواهد آمد. بازیگران این نمایش ریما ‌رامین‌‌فر، الناز ‌حبیبی، مارال ‌بنی‌‌آدم، پژمان ‌جمشیدی و علی ‌سرابی هستند. 

سرابی پیش از این، سال 1396 این نمایش را در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کرد که با استقبال تماشاگران رو برو شد و یکی از پر مخاطب‌ترین نمایش‌های آن سال بود و قرار است سال آینده آن را برای دومین بار در تالار وحدت و در اشلی بزرگ‌تر روی صحنه ببرد.

مارال بنی‌آدم و الناز حبیبی هر دو در یک نقش بازی می‌کنند و برخی اجراها با حضور بنی‌آدم و برخی دیگر با حضور حبیبی به صحنه می‌رود. «آن سوی آینه» نوشته فلوریان زلر، نمایشنامه‌نویس شناخته‌شده فرانسوی است و به عنوان یک کمدی فرانسوی به صحنه می‌رود و داستان آن درباره روابط دو زوج است که با بحران رو به رو شده‌اند.

دیگر عوامل نمایش «آن سوی آینه» عبارتند از: طراح صحنه: آتوسا ‌قلمفرسایی، طراح لباس: ندا ‌نصر، چهره‌پرداز: لعیا ‌خرامان، دستیار کارگردان: پریسا ‌گودرزی، منشی صحنه: شیما ‌مرادی، مدیر صحنه: امید ‌رضایی، دستیار طراح صحنه: هدیه ‌ایدلو و دستیار طراح لباس:  سارا ‌بقا.

علاقمندان برای تهیه بلیت این نمایش به سامانه تیوال مراجعه کنند.