به گزارش هنرآنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین روز حضور خود در اداره کل هنرهای نمایشی عصر روز جمعه نوزدهم اسفندماه با حضور سرزده در تماشاخانه‌های شهرزاد و نوفل‌لوشاتو از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مشکلات این دو مجموعه قرار گرفت. در این دیدار سید وحید فخر موسوی نیز نظری را همراهی می‌کرد.

قاسم جعفری مدیر تماشاخانه شهرزاد ضمن ارائه گزارش و تشریح مشکلات از این تماشاخانه به افتتاح سالن ویژه کودکان و نوجوانان تا پایان خرداد اشاره و آمادگی خود را نسبت به همکاری با اداره کل هنرهای نمایشی و برگزاری دومین جشنواره تئاتر شهرزاد اعلام کرد. در این دیدار نظری تماشاخانه شهرزاد را از مؤثرترین تماشاخانه‌های موجود برشمرد و قول همکاری  معنوی با این تماشاخانه در صورت تولید آثار فاخر را داد.

نظری همچنین با حضور در تماشاخانه نوفل نوشاتو ضمن دیدار با داود نامور مدیر این تماشاخانه در جریان اختصاص سالنی ویژه نمایش‌های آیینی سنتی و نمایش‌های ایرانی تا یک ماه دیگر قرار گرفت ایشان ضمن در جریان قرار گرفتن مسائل و مشکلات این مجموعه پیشنهاد دادند تا نمایشنامه‌های منتشرشده توسط این اداره کل در اختیار تماشاخانه‌های خصوص قرار گیرد و به‌عنوان یک پیشنهاد به گروه‌های نمایشی مطرح شود و به‌تبع آن از طرف اداره کل هنرهای نمایشی نیز تحت حمایت ویژه قرار گیرند.

نظری همچنین در بازدید از پشت‌صحنه نمایش «مارادونا» با مهران رنجبر و عوامل این نمایش نیز گفت‌وگو کرد. مدیر کل هنرهای نمایشی در جریان این دیدار بر لزوم تسریع در پیگیری و مرتفع کردن موانع پیش روی فعالیت تماشاخانه‌ها برای رسیدگی و حل مشکلات مجموعه تماشاخانه‌های خصوصی خبر داد.