به گزار هنرآنلاین، نمایش «چاه‌بازکن» به نویسندگی و کارگردانی همایون غنی‌زاده، اثری بدون بازیگر درباره‌ مصائب زندگی یک چاه‌باز‌کن است که با تماشاگر صحبت می‌کند و در اتفاقی غریب می‌کوشد مقابل چشمان مخاطب تکان بخورد. 

در این نمایش می‌توان به جواد نمکی، آنتونیا گوبلز و ایلان الیاس هاپکینز (مشاوران کارگردان)، نازنین گودرزی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، محمد قدس (تهیه کننده)، محمد جواد جابری (سرمایه‌گذار)، داستان استودیو (ساخت تیزر و اقلام تبلیغاتی)، شایا قاسم‌پوری (ترجمه به انگلیسی)، جواد نمکی (ترجمه به آلمانی) و سارا حدادی (مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.

همایون غنی‌زاده کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و بازیگر تئاتر و سینما است که پیش‌تر در کارنامه‌ کاری اش آثاری نظیر«کالیگولا»،  «می‌سی سی پی نشسته می میرد»، «آنتیگونه»،  «ددالوس و ایکاروس»،  «در انتظار گودو» ،  «ملکه زیبایی لینین» ،  «آژاکس و گزارش یک خودکشی»،  «می سی سی پی نشسته می‌میرد» و فیلم سینمایی  «مسخره باز» به چشم می‌خورند.

نمایش  «چاه‌بازکن» به نویسندگی و کارگردانی همایون غنی‌زاده اسفند ماه 1400 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت و اطلاعات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.