به گزارش  هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر، «تَرَقُب» عنوان تازه‌ترین اثر نمایشی تالار قشقایی است که از روز پنجشنبه پنجم اسفند به نویسندگی مسعود شامی و کارگردانی مشترک مسعود شامی و میلاد خرّم میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود، مهناز میرزایی، سایه کبیری و مائده جلالی به عنوان بازیگر حضور دارند. این در حالی است که فاطمه بهشتی، سپیده پشتیبان و رضا مهرداد (گروه کارگردانی)، میلاد خرم و مسعود شامی (طراحان لباس)، مطهره جلالی(طراحی اسکیس)، رضا خضرایی (طراح نور)، علی خاتمی (آهنگساز)، میترا رضایی (مشاور رسانه‌ای)، سمیه میری (عکاس)، کیوان احمدی (طراح مواد تصویری) و استودیو میم (گروه طراح پوستر و بروشور) دیگر عوامل نمایش را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: « روایتی از سه دوره حیات آدمی، در هیبت زنانگی بر زمین …هر جهان را بنگر که چگونه یک اتم است ... در بی‌نهایتم هستی که به کار و کار و کار در دَمی، آ-دَم دمید و [دآد] داد آدم‌ی، که بدان. پس تو چِ می‌دانی؟!»

تئاتر «تَرَقُب» از روز پنجشنبه پنجم  تا روز چهارشنبه بیست و پنجم اسفند ماه ساعت 19:30 با مدت زمان 50 دقیقه و قیمت بلیت 50 هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه خواهد رفت

هم اکنون نمایش «خانه سیاه است» به کارگردانی محسن اردشیر در تالار اصلی و «احتمالات» به کارگردانی علی شمس در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر هستند.