به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری چهلمین جشنواره تئاتر، امروز دوشنبه 25 بهمن در نهمین و آخرین روز از جشنواره تعدادی از نمایش‌هایی که نامزد بخش‌های مختلف خیابانی و اجراهای دیگرگونه‌ها شدند، به صحنه می‌روند. نمایش «بعد از افتادن» هم که اجرایش به تعویق افتاده بود،‌ امروز در تالار مولوی اجرا می‌شود. 

بخش صحنه

در مجموعه تئاتر شهر، «بی خوابی» به کارگردانی سعید هاشمی‌پور(17و19) در تالار سایه، «داستان باغ وحش» به کارگردانی مهدی پاشایی (17:30 و 20) در تالار قشقایی اجرا می‌شوند.

در تماشاخانه ایرانشهر، «ژپتو» به کارگردانی اوشان محمودی (16:30 و 20) در تالار ناظرزاده کرمانی، « سایر بازماندگان» به کارگردانی مهرداد مصطفوی (18و 20:30) در تالار استاد سمندریان به صحنه می‌رود.

در تالار مولوی نمایش «بعد از افتادن» به کارگردانی حسین حسینیان در دو سانس ۱۴ و ۱۶ به اجرا درمی‌آید.

همچنین نمایش «یک ماه هزار آسمان» به کارگردانی حمید ابراهیمی (ساعت 18) در برج آزادی اجرا می‌شود.

بخش خیابانی  

در محوطه تئاتر شهر نمایش‌های «آخرین اولی»  به کارگردانی سمیه مهری ساعت (10:30)، «کله دم سبز شمرونی» به کارگردانی مارال ایزدبخش (11:30)، «مدافع آخر» به کارگردانی احمد جعفری (ساعت  16)، «بی سر و زمین» به کارگردانی بهناز زحمتکش (16:30)، «خان طلا» (ساعت 17)، « یک کروموزم بیشتر» به کارگردانی جلال حسنوند(18:15) به اجرا درمی‌آیند.

در محوطه تماشاخانه ایرانشهر، «نمایش پی ا وی» به کارگردانی احمد صمیمی (ساعت 16)، «حیاط خانه ما» به کارگردانی وحید خسروی (ساعت 16:30) اجرا می‌شوند.

دیگرگونه‌های اجرایی

نمایش «خود» به کارگردانی حسین قاسمی‌هنرهر روز 10اجرا در پلاتو تمرین شماره سه تئاتر شهر، «هفت تا نه و نیم» به کارگردانی مریم خلیلی از میدان راه آهن، نمایش « هفتادو شش دوصفر» کارگردان بهمن عباس‌پور  ورودی خانه هنرمندان اجرا می‌شوند.