به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، مراسم رونمایی پوستر جشنواره بیست و هفتم با شعار «تئاتر؛ پرواز پروانه‌های خیال» سه شنبه ۱۹ بهمن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در موزه تخصصی کودک و هیجان همدان در محوطه تاریخی هگمتانه برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور میهمانان ویژه‌ برگزار خواهد شد، امیر مشهدی‌عباس دبیر جشنواره، احمدرضا احسانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و رئیس جشنواره و مدیران و مسئولان ارشد استانی حضور خواهند داشت که با توجه به شیوع کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است.

تعدادی از کودکان همدانی نیز میهمان مراسم رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان خواهند بود. حمید زری‌باف، پوستر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را طراحی کرده و مراسم زنده رونمایی از صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به نشانی Hamedan.farhang@ و @fest.27 پخش می‌شود.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران‌زمین از طریق نمایش، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی متناسب با شرایط همه‌گیری کرونا اسفند امسال با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، انجمن هنرهای نمایشی و دیگر سازمان‌ها و نهادها با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت https://icy.theater.ir/fa/ دنبال کنید.