به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، سجاد افشاریان بازیگر و کارگردان تئاتر در مصاحبه با برنامه «پرانتز خبر» اطلاع داد نمایش «بک تو بلک» که از ماه دی روی صحنه است بعد از اتمام اجرا در تهران در شهرهای مختلف مثل شیراز، رشت، مشهد و … روی صحنه می‌رود.

افشاریان اضافه کرد: تا امروز بیش از ۱۸ هزار مخاطب از «بک تو بلک» دیدن کرده‌اند. آن هم در شرایطی که بلیت اجرا همراه با پروتکل‌های بهداشتی به فروش می‌رسد. این نشان می‌دهد در این دو سال تعطیلی خیلی‌ها دوست داشتند، تئاتر ببیند و از طرفی هم فکر می‌کنم، این اثر است که باعث می‌شود مخاطب علاقه‌مند به تماشایش بشود.

کارگردان نمایش «بک تو بلک» به تفاوت این نمایشش با نمایش‌های گذشته اشاره کرد و گفت: این نمایش به لحاظ ساختار و فرم اجرا با همه کارهای گذشته‌ام فرق دارد و علی‌رغم اینکه برای شما یک قصه جذاب را تعریف می‌کند، صاحب داستان و روایتی ثابت است که مدام تخیل مخاطب را به کار می‌گیرد.

افشاریان در پایان با اشاره به دیگر فعالیت‌هایش بیان کرد: تهیه‌کننده نمایشی با نام «ناخوانده» در شیراز هستم که با کارگردانی افشین محمودی در هنر شهر آفتاب شیراز به صحنه می‌رود.

«پرانتز خبر» برنامه خبری رادیو نمایش است که با اجرا و تهیه‌کنندگی مارال دوستی در گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی نمایشی رادیو نمایش زنده از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۰ صبح روی آنتن می‌رود.