به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی وستاد خبری سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی؛ روز یکشنبه نوزدهم دی‌ماه، هم‌زمان با روز دوم برگزاری سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در بخش تئاتر خیابانی، نمایش‌های «سرباز حاج‌قاسم» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمندنیا از بوشهر ساعت 10، «سوءقصد» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان ساعت 11، «به‌دنبال خورشید» به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی حسین نادری از تهران ساعت 12؛ «قصه کفش‌ها» به نویسندگی حسام‌الدین ایران‌منش و کارگردانی روح‌الله آریس از کرمان ساعت 15 و در نهایت نمایش «باوان» به نویسندگی حمید ناطقی و کارگردانی مشترک علی ربیحاوی و سحر محسنی از ساری ساعت 16 در میدان گنجعلی‌خان (داوری) پذیرای مخاطبان خواهند بود.

در این روز همچنین دو نمایش «باوان» به نویسندگی حمید ناطقی و کارگردانی مشترک علی ربیحاوی و سحر محسنی از ساری ساعت 10 و نمایش «قصه کفش‌ها» به نویسندگی حسام‌الدین ایران‌منش و کارگردانی روح‌الله آریس از کرمان ساعت 11 در گلزار شهدای کرمان اجرا خواهند شد.

مسجد جامع شهر کرمان در دومین روز از سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در ساعت 12 میزبان نمایش «سرباز حاج‌قاسم» به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمندنیا از بوشهر خواهد بود. همچنین دو نمایش خیابانی «سوءقصد» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان در ساعت 19 و «به‌دنبال خورشید» به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی حسین نادری از تهران ساعت 20 در بر منطقه برج اول کرمان میزبان مخاطبان خواهند بود.

دومین روز (یکشنبه 19 دی‌ماه) از سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در بخش رادیو تئاتر میزبان دو نمایش رادیویی است. نمایشی رادیویی «ژنرال» به نویسندگی علیرضا حنیفی و کارگردانی علی زیستی از کرمانشاه ساعت 16 و نمایش رادیویی «مدافع عشق» به نویسندگی پیمان قریب‌پناه و کارگردانی بهرام سروری‌نژاد از تهران ساعت 19 در مجموعه تئاترشهر کرمان به مخاطبان ارائه می‌شوند.

سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان 17 تا 21 دی ماه 1400 به دبیری سیدوحید فخرموسوی در کرمان برگزار می‌شود.