به گزارش هنرآنلاین به نقل از مشاور رسانه اثر، نمایش "خیانت انیشتین" نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه شهلا حایری و به کارگردانی شکیبا علیزاده، پیش از این، از 18 مرداد ماه تا 9 شهریور ماه 1400 در سالن شماره دو خانه نمایش مهرگان به روی صحنه رفت که با استقبال تماشاگران مواجه شد.

"خیانت انیشتین"، در دوره دوم اجراها و با ایجاد تغییراتی در گروه بازیگران و عوامل گروه نمایشی، از 19 دی ماه تا 25 دی ماه 1400، ، به مدت شش شب، ساعت 18 در آمفی تئاتر مرکزی شهرستان ساری (سلمان هراتی) به روی صحنه خواهد رفت.

امیر چشمه، امیرپوریا مسعودنیا و سارا دغاغله، بازیگران پنجمین تجربه کارگردانی شکیبا علیزاده هستند که علاوه بر کارگردانی، وظیفه تهیه کنندگی اثر را بر عهده دارد. در خلاصه داستان چنین آمده است:" انیشتین، خود را مقصر ساخت بمب اتم و انفجار هیروشیما قلمداد می کند."

دیگر عوامل اثر عبارتند از دستیار کارگردان: معین زینالی، مدیر تولید: آرمین اقراری، ویولن: طنین چالاکی، مدیر روابط عمومی: پیام احمدی کاشانی، مشاور رسانه ای: پیام احمدی کاشانی و فرزاد جمشیددانایی، عکاس: فرزاد جمشیددانایی.

علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت فروش بلیط تیوال به منظور خرید اینترنتی و همچنین، برای خرید حضوری، به گیشه آمفی تئاتر مرکزی شهرستان ساری (سلمان هراتی) واقع در استان مازندران، شهرستان ساری، میدان امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری مراجعه نمایند.