به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «احتمالات» در تالار چهارسو، «پنگوئن‌های افسرده» در تالار قشقایی و «لیلیت » در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روزهای چهارشنبه پانزدهم و پنجشنبه شانزدهم دی به احترام فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجرایی ندارند. بر اساس برنامه، این سه اثر نمایشی از روز جمعه هفدهم دی اجراهای خود را از سر خواهند گرفت.

نمایش‌های «تا اشکستان» به کارگردانی حمید حراء در تالار اصلی و «تملیخا» به کارگردانی بابک پرهام در کارگاه نمایش روزهای پانزدهم و شانزدهم دی میزبان مخاطبان تئاتر خواهند بود. «تا اشکستان» که به مناسبت ایام فاطمیه در تالار اصلی تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفته روزهای چهارشنبه پانزدهم و پنجشنبه شانزدهم دی در دو نوبت 16 و 19 روی صحنه می‌رود.

هم‌اکنون نمایش‌های «تا اشکستان» به کارگردانی حمید حراء در تالار اصلی، «احتمالات» به کارگردانی علی شمس در تالار چهارسو، «پنگوئن‌های افسرده» به کارگردانی محمد میرعلی‌اکبری در تالار قشقایی، «لیلیت» به کارگردانی محمدرضا شاه‌مردی در تالار سایه و «تملیخا» به کارگردانی بابک پرهام در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه هستند.