به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، سیدوحید فخرموسوی دبیر سومین جشنواره سراسری تئاترسردار آسمانی طی احکامی جداگانه سعید نجفیان، پیام عزیزی، مهدی بذرافشان، داریوش نصیری و پژمان شاهوردی را به عنوان اعضای هیات انتخاب و ارزیابی آثار بخش خیابانی جشنواره معرفی و منصوب کرد.

سعید نجفیان دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی، کارگردان و مدرس تئاتر است و تاکنون در چندین جشنواره همچون مقاومت، بسیج، سوره و... به عنوان داور و ارزیاب حضور داشته است.

داریوش نصیری بازیگر، نویسنده ،کارگردان، نقال و مدرس دانشگاه، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است که اجرای نمایش و داوری در چندین جشنواره داخلی و خارجی از جمله سوابق حرفه ای وی بشمار می رود.

پژمان شاهوردی کارشناس ارشد ادبیات نمایشی است. حضور در چندین دوره جشنواره تئاتر فجر و مقاومت و نیز داوری در چندین جشنواره تئاتر خیابانی از جمله سوابق وی بشمار می رود.

پیام عزیزی کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، نویسنده، کارگردان پژوهشگر و مستندساز است و حضور در چندین جشنواره تئاتر داخلی و خارجی از جمله سوابق وی است.

مهدی بذرافشان نویسنده کارگردان نمایش و مدیر انجمن هنر های نمایشی استان کرمان  نیز از فعالان باسابقه تئاتر خیابانی است که سابقه حضور و داوری در چندین جشنواره تئاتری در سطح کشوری را در کارنامه دارد.

سومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دی ماه سال جاری با دبیری سید وحید فخر موسوی در کرمان برگزار خواهد شد.