به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، در این مراسم سرپرست معاونت امور هنری با اهدای لوح از خدمات عبادرضا اسلامی، رییس قبلی فرهنگسرای نیاوران قدردانی و حکم ابوالفضل همراه، رییس جدید فرهنگسرا را اعطا کرد.

محمود شالویی سرپرست معاونت امور هنری در این مراسم با قدردانی از خدمات عبادرضا اسلامی و همکاران فرهنگسرای نیاوران گفت: فرهنگسرای نیاوران نقش بسزایی در زمینه فرهنگ و هنر و ظرفیت بسیاری برای فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری دارد. ابوالفضل همراه تجربه های هنری و مدیریتی در زمینه فرهنگ و هنر دارد و امیدواریم با برنامه ریزی و تعامل با هنرمندان این فعالیت ها گسترش یابد و حلقه ای برای ارتباطات بین المللی در زمینه فرهنگ و هنر باشد. 

عبادرضا اسلامی نیز در ادامه گفت: تفکر و اصول هنری مبنای فعالیت در فرهنگسرای نیاوران است و با مطالعاتی که درباره فرهنگسرا و نقش آن انجام شد، با همکاری همکاران متخصص و با تجربه فرهنگسرا برنامه هایی برای فرهنگسرا طراحی و اجرا شد، البته به دلیل کرونا شرایط برای فعالیت دشوار بود. فرهنگسرای نیاوران ظرفیت های بسیاری دارد و نگاه این بود که به عنوان مرکز گردشگری هنری باشد.

ابوالفضل همراه رییس جدید فرهنگسرای نیاوران در ادامه با قدردانی از فعالیت هایی که در فرهنگسرای نیاوران انجام شده است، گفت: سعی می کنیم با تعامل هنرمندان و نهادهای مختلف و همکاری همکاران مجموعه فرهنگسرا، توسعه فعالیت ها و برنامه های فرهنگسرا را که ظرفیت های قابل توجهی دارد فراهم کنیم.

این مراسم با حضور محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری، علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری، اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست معاونت قرآن و عترت، محمدرضا سوقندی، مدیرکل دفتر حقوقی، امور استانها و مجلس سازمان سینمایی و جمعی از مسوولان برگزار شد.