به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری نصرالله قادری، محمدرضا آزاد و سینا دلشادی را به عنوان داوران دومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» معرفی کرد.

نصرالله قادری متولد سال ۱۳۳۹ در سمنان است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد ‌کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس و کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه هنر بوده و به عنوان کارگردان، منتقد، نویسنده، مدرس سینما و تئاتر شناخته می‌شود.

وی دارای عناوینی همچون عضویت در کانون ملی منتقدان تئاتر ایران وابسته به A.T.C.T ، مدیر انتشارات نمایش، سردبیر ماهنامه تخصصی نمایش، عضو شورای پژوهشی مرکز هنرهای نمایشی‌، قائم‌مقام سردبیر ماهنامه تخصصی تئاتر و صحنه و سمت‌های دیگری بوده که همگی آنها افزون بر ۲۵ عنوان است.

نمایشنامه «تنهاترین مظلوم، مظلوم‌ترین تنها»، درباره حادثه تروریستی سرچشمه و همچنین زندگی و شخصیت شهید آیت‌الله دکتر بهشتی، از آثاری است که به قلم این هنرمند به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از سوی انتشارات سوره مهر به تازگی منتشر شده است.

محمدرضا آزاد دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی، پردیس هنرهای زیبا، دانشگاه تهران است. وی همچنین دارای تحصیلات دوره مقدماتی حوزه علمیه قم در مدرسه کاظمی قم است.

وی فعالیت‌های هنری و علمی بسیاری دارد که از جمله آن می‌توان به مسئولیت‌های گوناگون در حوزه هنری ستاد و استان قم اشاره کرد.

سینا دلشادی متولد ۹ اردیبهشت ۵۴ در کرمانشاه و دارای مدرک تحصیلی دکتری حرفه‌ای مدیریت استراتژیک دانشگاه صنایع و معادن ایران است. وی از سال ۱۳۷۴ نویسندگی و شاعری را در اراک آغاز و در حوزه‌های کودک و نوجوان، نمایش صحنه‌ای و نمایش خیابانی متن نوشته و در جشنواره‌های مختلف ملی و استانی شرکت و حائز رتبه‌های زیادی شده است. «ظهور به وقت کریسمس» و «پدر خط فاصله پسر» کتاب‌هایی است که به قلم این هنرمند از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار نشر کتاب شده است.

گفتنی است، حوزه هنری انقلاب اسلامی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور (فهما)، در راستای پویا نگه‌داشتن جریان مردمی تئاتر بچه‌های مسجد و ارتقاء کیفی نمایشنامه‌های ویژه اجرا در مساجد، دومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» را برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان طرح‌ها و متون مورد نظر خود را در فرمت PDF طبق گاه‌شمار فراخوان به نشانی الکترونیکی  mosque.office@Gmail.com و یا از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۰۶۲۹۳۷ ارسال کنند.