به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش «ببو» که از روز دوشنبه، چهارم‌ خرداد ماه 1400، با طراحی، نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی در سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت، پس از یک هفته اجرا به دلیل شیوع کرونا متوقف و اکنون با بهبود شرایط، مجددا از نهم‌ آبان‌ ماه اجراهای خود را ادامه می دهد.

در خلاصه این نمایش که ژانر کمدی دارد، اینگونه آمده است که؛ در یکی از روزهایی که خانه‌ خالیست و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او همدستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیاء باستانی، در زیرزمین خانه شان گروگان گرفته. ناگهان مادرش به خانه باز می گردد و با این صحنه گروگان‌گیری روبرو می‌شود. کاراکترهای داستان در موقعیتی که اعتماد کردن، سخت‌ترین کار است، باموانع شخصیتی‌شان برای مورد اعتماد قرار گرفتن مواجه می شوند.

بازیگران این نمایش ۸۰ دقیقه‌ای (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از؛ پرستو الماس، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور و مسعود رمضانی. همچنین از دیگر عوامل این گروه نمایشی می‌توان به مجری طرح: محمد گودرزیانی، «طراح نور: رضا خضرایی، طراح گرافیک: محمدصادق زرجویان، طراح گریم: مریم سالاروند، مشاور طراحی صحنه: هادی بادپا، موسیقی: پوریا مهدی، گروه کارگردانی: ایمان حسینی و دانیال کریمی، مدیر اجرا: محمدرضا اربابی‌نیا، مدیر روابط‌عمومی: امیر قالیچی و ‎مشاور رسانه‌ای: امیر پارسائیان‌مهر این نمایش را بر عهده دارد.

مهیار شیروانی که در کارنامه خود، نویسندگی و کارگردانی نمایش «یه هفته بعد هفته قبل» و همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلم کوتاه «جنگل آسفالت» را دارد، از زمستان سال ۱۳۹۸ و پیش از آغاز پاندمی بیماری کرونا، به همراه گروه بازیگرانش تمرینات نمایش «ببو» را آغاز کرده بود.

پیش‌فروش تخفیف‌دار نمایش «ببو» در سایت تیوال از روز جمعه 30 مهر آغاز شده و علاقمندان می‌توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.