به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، حسین عالم‌بخش رئیس پردیس تئاتر تهران ضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: برنامه «پرده متبر‌که» یکی از چندین برنامه پیش‌بینی شده پردیس تئاتر تهران در ایام سوگواری ایام محرم و صفر است که به همت هنرمندان پرده‌خوان و با نگاه به پاسداری  یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های نمایش انفرادی در کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه«پرده متبرکه» طی روزهای دهم تا پانزدهم مهر از ساعت 10 تا 19 درمراکز متعدد سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران واقع در 22 منطقه شهر تهران برگزار می‌شود.

عالم بخش با اشاره به برگزاری برنامه‌های مفصل در طول ایام محرم و صفر سال جاری افزود: این برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و در اکثر موارد از طریق فضای مجازی اتفاق افتاد که امیدواریم در محرم و صفر سال آینده با مهار ویروس منحوس کرونا بتوانیم برنامه‌های مفصل‌تری با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت برگزار کنیم.

رییس پردیس تئاتر تهران در خاتمه از تمامی علا‌قه‌مندان هنر کهن پرده‌خوانی دعوت کرد تا برای استفاده از برنامه «پرده متبرکه» در زمان اعلام شده به مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند.