به گزارش هنرآنلاین، باتوجه به استقبال بی نظیر علاقمندان و تعطیلات اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و عدم دسترسی بسیاری از گروه‌ها به پلاتوهای تمرین؛ ثبت نام در این جشنواره به مدت ۱۵ روز تمدید شد. بدیهی است که این تاریخ دیگر تمدید نخواهد شد.

خانه نمایش مهرگان با حمایت مؤسسه فرهنگی آموزشی واله به مناسبت جشن مهرگان، جشنواره‌ای را به جهت پشتیبانی از اقشار مختلف تئاتر و با هدف ایجاد جریان مولد در هنرهای نمایشی، کشف و معرفی استعدادهای پنهان و نوظهور نمایش و اشاعه و تصریح ابعاد مختلف تعلیمی و پرورشی خود در سراسر کشور با عنوان «جشنواره تک‌گویی(مونولوگ) مهرِ واله» برگزار خواهد کرد.

علاقمندان به شرکت در این جشنواره از سراسر کشور می‌توانند با تحویل سه نسخه فیلم از خوانش یا اجرای آثار خود به علاوه فایل پی.دی.اف متن اثر در قالب لوح فشرده و پر نمودن فرم تقاضای شرکت در جشنواره، ثبت نام خویش در دبیرخانه این رویداد را به انجام رسانند.

بنابراین، علاقمندان به شرکت در این جشنواره تنها تا ۱۵ شهریورماه می‌توانند از طریق سایت رسمی و یا حضور در خانه نمایش مهرگان به آدرس خیابان انقلاب، نرسیده به پل کالج، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵ اقدام کنند.