محمدرضا هدایتی به جشنواره مجازی «کوکو ۱۹» پیام تصویری داد.

گروه تئاتر هنرآنلاین: محمدرضا هدایتی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، به جشنواره مجازی «کوکو ۱۹» پیام تصویری درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی داد.

جشنواره «کو.کو ۱۹» (کودک و کووید ۱۹) به دبیری شهره لرستانی، کاری از کانون آشنایی با حیات وحش و موسسه فرهنگی هنری ودود است که در راستای پروژه آگاهی‌افزایی مشارکتی درباره کووید ۱۹ در دو بخش کودک و خانواده برگزار می‌شود.

این رویداد فرهنگی و هنری با حمایت مالی و معنوی برنامه کمک‌های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی، برنامه توسعه ملل متحد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تازگی آغاز شده تا اواسط شهریورماه به صورت برخط ادامه پیدا می‌کند.

کودکان ۷ تا ۱۵ سال با ارسال آثار در حوزه‌های استنداپ کمدی، شعر، داستان‌نویسی و نقاشی و خانواده‌ها با ارسال فیلم کوتاه از مشارکت اعضای خانواده در خواندن شعر، بازی و هر نوع سرگرمی خلاقانه در محیط خانه در دوران همه‌گیری کووید ۱۹ می‌توانند در همه بخش‌های این جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند، آثار خود را تا پایان ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰، از طریق پنل ثبت‌نام سایت جشنواره به نشانی www.coco۱۹.ir به صورت رایگان ارسال کنند.

اختتامیه این مراسم که در آن برگزیدگان هر بخش توسط داوران جشنواره انتخاب شده، اول شهریورماه است. پس از اعلام ۱۰ برگزیده در هر بخش که در این روز انجام می‌شود، آثار انتخابی در صفحه اینستاگرام جشنواره به مدت چند روز به نظرخواهی گذاشته شده و هرکدام از آثار که بیشتر مورد پسند مخاطبان قرار گیرد به عنوان برگزیدگان مردمی معرفی می‌شوند. جشنواره «کو.کو ۱۹» علاوه بر جوایز برگزیدگان هیات داوران، به آثار برگزیده منتخب مردمی نیز جوایز ویژه‌ای اهدا می‌کند.

جشنواره آنلاین «کو.کو ۱۹» تا اواسط شهریور ماه ادامه پیدا می‌کند.