گروه تئاتر هنرآنلاین، فارغ از سال گذشته که تماشاخانه‌های تهران به دلیل شیوع  ویروس کرونا تعطیل بودند، چند سالی است که در این ایام تالارهای نمایشی پایتخت میزبان آثار نمایشی هستند. سال جدید همچون سال‌های گذشته تعطیلات نوروزی، اجرای نمایش‌ها را متوقف نکرده و تماشاخانه‌های تهران از 5 فروردین ماه میزبان آثار نمایشی خواهند بود که در ادامه مروری بر عناوین آن‌ها خواهیم داشت:

نمایش «سیاه و سلطان»

این نمایش نوشته و کار سیدامیر سیدزاده، از 5 فروردین ماه ساعت 17:30 در تماشاخانه اهورا به صحنه خواهد آمد و بازیگران این اثر کمدی آئینی، علیرضا زرگوشیان، فرشیدهدی، یاشار خمسه، طاهره بهرامی، نهادفر، حسین کرمی، شهلا جمشیدی، ماهان خاتمی، ,داوود معینی کیا هستند.

نمایش «لباس جدید پادشاه»

تماشاخانه سنگلج از 7 فروردین ماه ساعت 18، میزبان نمایش «لباس جدید پادشاه» نوشته فرزاد فخری‌زاده با طراحی و کارگردانی لادن نازی و دراماتورژی محسن خیمه دوز است.ایمان سلگی، میثاق آقامولایی، بهرام عباسی فرد، رضا جهانی ،علی قربانخانی، مهبد قناعت پیشه، فریده خزاعی، درسا علمی نژاد، سپیده زینلی، آندیا حمیدی، مبینا افشار و آتوسا بهشتی در این نمایش ایفای نقش دارند.

نمایش «بیست تومنی»

این نمایش کمدی نوشته و کار محمدرضا آزادفرد است و از 7 فروردین ماه ساعت 18 در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌آید و داستان سه رفیقی است که از کودکی با هم هستند و در زمینه تئاتر فعالیت می‌کنند و ماجراهایی برای آن‌ها پیش می آید.

نمایش «تلخک و قندک»

این اثر نمایشی نیز کمدی است و داوود فتحعلی بیگی نویسنده و محمد شایان طهماسب‌پور کارگردان آن است و از 7 فروردین ماه ساعت 18:30 در سالن ارکیده پردیس تئاترشهرزاد اجرا خواهد شد. بازیگران این نمایش فریدون ‌احمدی، زیبا مصطفایی، محمد عبداللهی، محمد‌مهدی فتاحی، بهار جهانبانی، امید رهبر، مهشید زبردست، مجتبی طباطبایی، مرجان آقانوری، هیوا پورشفیعی، حسین براتی، علی پیله ور، رضا حسین نژاد، علی رضا عباسی، سعید بیرام زاده و مبینا سرلک جیوا هستند.

نمایش «زیر آسمان پاریس»

پیروز میرزایی نویسنده و کارگردان این نمایش است که از 8 فروردین ماه در سالن شماره 2 خانه نمایش مهرگان به صحنه خواهد آمد. پیروز میرزایی، اشکان افشاری، پروا محزون، پرهام میرزایی و امیرحسین صادقی بازیگران این درام کمدی هستند.

نمایش «شب بیست و یکم»

این اثر نمایشی، نوشته محمود استاد محمد و کار مهدی رضایی است که از 8 فروردین ماه ساعت 19در عمارت نوفل لوشاتو با بازی احسان احمدی، ایمان حاج عظیمیان، مهدی رضایی، کامران طاهری، مجید عراقی، میلاد کرباسی و برسام نوری اسکوئی اجرا می‌شود.

نمایش «ریورساید درایو»

سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد از 8 فروردین ماه ساعت 9 میزبان این نمایش نوشته وودی آلن ترجمه محمدرضا اوزار و کار مرضتی برزگرزادگان است. محمدرضا آزادفرد و سانار روشنی بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «مرفی»

این نمایش نوشته سپیده ضیایی و کار نگین ضایی است که از 8 فروردین ماه ساعت 18:45 در تالار سایه مجموعه تئاترشهر اجرا خواهد شد. حامد ادوای، نیما انصافیان، ساجده حمیدی منزه، شادی ضیایی،  رضا مرشد و  امین موحدی پور  در این نمایش ایفای نقش دارند.

نمایش «رویای یک نویسنده»

میثم ترکمند نویسنه و کارگردان این نمایش است که از 8 فروردین ماه ساعت 19:30 در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود. بازیگران این اثر علیرضا حنیفی،  مرجان آقانوری، حسین کرمی، کیوان عموزاده، سحر بیرانوند، مرضیه بنی علی، شایان حاجی اسماعیلی، سحر رستمیان، مهتاب عسگری، کوروش شاهی نیا، ابوالفضل علی یاری، علی ساکی، عرفان خوش نیت، جلال حسنی، معصومه کبیری، میثم ترکمند، فاطمه پاک سرشت نائینی و محمد طه تقی زاده هستند.