به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، مدرسه فیلم‌سازى و بازیگری هیلاج و بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهى در خصوص تعاملات و همکاری فیمابین و برگزارى کلاس‌هاى آموزشى در تماشاخانه هیلاج به توافق و تفاهم رسیدند.

امیرشهاب رضویان مدیر مسئول مدرسه هیلاج در این خصوص گفت: همیشه ارتقا مبانی آموزشی از امور مورد علاقه‌ مدرسه ما بوده است و برگزاری بخشی از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی این جشنواره در تماشاخانه‌ی هیلاج می‌تواند برای دانشجویان شرکت کننده در جشنواره، علاقمندان تئاتر و هنرجویان ما مفید باشد. در طی بیست و هفت سال فعالیت مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج، همیشه از رویدادهای فرهنگی استقبال کرده‌ایم.

همچنین مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی افزود، تاکیید مدرسه هیلاج  بر آموزش صحیح و آکادمیک و رویکرد آموزش محور بودن جشنواره تئاتر دانشگاهی ما را بر آن داشت، تا در راستای تعالی امر آموزش و ایجاد بستری مناسب برای تحقق این امر مهم، نهایت همکاری را بین دبیرخانه جشنواره تئاتر دانشگاهی و مدرسه فیلم‌سازی و بازیگری هیلاج داشته باشیم.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری سید مجتبی جدی و همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌‌شود.